Добавка може бути пов’язана з кращим сексуальним здоров’ям після менопаузи — що показало дослідження

Добавка може бути пов’язана з кращим сексуальним здоров’ям після менопаузи — що показало дослідження
Аналіз даних свідчить, що рослинні сполуки із сої можуть покращувати стан слизових і зменшувати дискомфорт у жінок після менопаузи

Фото: Pexels

Деякі рослинні добавки, зокрема соєві ізофлавони, можуть бути пов’язані з покращенням окремих аспектів сексуального здоров’я після менопаузи.

Про це йдеться у матеріалі EatingWell.

Що саме досліджували?

У метааналізі 13 рандомізованих клінічних досліджень за участі понад 1300 жінок вивчали вплив соєвих ізофлавонів — рослинних сполук, які містяться у сої та соєвих продуктах.

Дози в дослідженнях коливалися приблизно від 40 до 160 мг на день, а тривалість — від 4 до 24 тижнів.

Які результати отримали?

Найбільш помітний ефект, який зафіксували дослідники, — це зменшення вагінальної сухості та покращення стану урогенітальної системи.

Інші симптоми, такі як біль під час статевого акту, припливи чи зміни настрою, показали лише незначні або статистично нестійкі покращення.

Як це працює (ймовірно)?

Соєві ізофлавони є фітоестрогенами — рослинними сполуками, які можуть частково імітувати дію естрогену в організмі. Саме зниження естрогену після менопаузи часто пов’язують із сухістю та дискомфортом.

Важливі обмеження

Дослідники наголошують, що результати неоднорідні: різні дослідження давали різний ефект, а частина даних базується на короткострокових спостереженнях і самозвітах учасниць.

Також ефект не є сильним і не порівнюється з гормональною терапією, яка залишається більш ефективним методом лікування виражених симптомів менопаузи.

Так, соєві ізофлавони можуть мати помірний позитивний вплив на певні симптоми після менопаузи, зокрема пов’язані зі слизовими оболонками, але не є універсальним або основним методом лікування і потребують додаткових досліджень.

До слова, лікарі пояснили, як спека та різкі коливання температури впливають на організм.

Юрій Маркевич – pravdatutnews.com

Читайте також
У США офіційно дозволили «жіночу віагру» для жінок у період постменопавзи У США офіційно дозволили «жіночу віагру» для жінок у період постменопавзи
Управління з контролю за продуктами і ліками США схвалило флібансерин
Вітамін D може допомогти знизити тиск: що показало нове дослідження Вітамін D може допомогти знизити тиск: що показало нове дослідження
Науковці виявили, що добавки з вітаміном D можуть позитивно впливати на артеріальний тиск, особливо у людей старшого віку та тих, хто має дефіцит цього вітаміну
Вітаміни зменшили апетит і покращили обмін речовин у мишей Вітаміни зменшили апетит і покращили обмін речовин у мишей
Комплекс із п’яти сполук, серед яких вітаміни групи B, покращив метаболізм і чутливість до інсуліну
Loading...
Load next