Кето-дієта у поєднанні з психотерапією зменшила симптоми депресії у студентів

Кето-дієта у поєднанні з психотерапією зменшила симптоми депресії у студентів
Вчені з’ясували, що зміни харчування можуть значно підсилювати ефект традиційної терапії

Фото: depositphotos

Дослідження, опубліковане в журналі Translational Psychiatry, показало: харчування з переважанням жирів і обмеженням вуглеводів може бути ефективним доповненням до психотерапії, чи медикаментозного лікування депресії.

У випробуванні взяли участь 24 студенти із депресивним розладом. Вони вже проходили традиційну терапію, але додатково дотримувалися кето-дієти протягом 10–12 тижнів. Учасники отримували рекомендації щодо харчування та частково продукти для дієти. Регулярно перевіряли рівень кетонів у крові, які з’являються, коли організм використовує жири як основне джерело енергії.

Результати виявилися суттєвими: студенти втратили в середньому 6% маси тіла, а рівень жиру зменшився на 13%. При цьому у них знизився рівень гормону лептину, що може означати кращу чутливість до сигналів насичення. Разом із цим симптоми депресії помітно зменшилися, рівень задоволеності життям утричі зріс, а в крові зафіксували збільшення фактору росту нейронів BDNF, який пов’язують із поліпшенням когнітивних здібностей.

Учені зазначають: кето-дієта може бути доступним і безпечним методом підтримки лікування депресії. Водночас інші дослідження попереджають — така система харчування може завдати шкоди здоров’ю, якщо дотримуватися її тривалий час. Найбільший на сьогодні огляд наукових робіт свідчить, що для більшості людей ризики переважають потенційні переваги.

Нагадаємо, дієта від ChatGPT закінчилася психлікарнею: випадок у США

Юлія Люшньова - pravdatutnews.com

Читайте також
Надмірне споживання фруктози може провокувати агресію та психічні розлади Надмірне споживання фруктози може провокувати агресію та психічні розлади
Вживання солодкого може запускати «реакцію пошуку їжі» — еволюційний механізм
Психотерапія впливає на мозок так само, як і антидепресанти – дослідження Психотерапія впливає на мозок так само, як і антидепресанти – дослідження
КПТ може стати ключем до персоналізованого лікування великого депресивного розладу
Скільки кави пити щодня, щоб знизити тривожність – дослідження Скільки кави пити щодня, щоб знизити тривожність – дослідження
Дослідження охопило понад 460 тисяч людей і тривало 13 років
Loading...
Load next