Науковці назвали напій, який підтримує здоров’я серця та судин

Науковці назвали напій, який підтримує здоров’я серця та судин

Фото: pexels

Вживання двох склянок вишневого соку щодня може позитивно впливати на роботу серцево-судинної системи та зменшувати ризики інсульту й інфаркту.

До таких висновків дійшли науковці, повідомляє Daily Express.

У дослідженні взяли участь люди віком від 65 до 80 років, які протягом 12 тижнів регулярно вживали кислий вишневий сік. Результати показали зниження рівня «поганого» холестерину приблизно на 11%, а також суттєве зменшення маркерів запалення — майже на чверть.

Крім того, фахівці зафіксували зниження оксидативного стресу та активізацію гена OGG1, який відповідає за відновлення ДНК. Це, на думку дослідників, може свідчити про захисний вплив напою на клітини та процеси старіння.

У експерименті брали участь 34 добровольці, які щодня випивали по дві порції вишневого соку або отримували плацебо. У групі, що вживала сік, також спостерігалося зниження систолічного тиску, рівня С-реактивного білка та інших показників запалення.

Дослідники зазначають, що більшість учасників легко дотримувалися режиму, тому така звичка може стати простим способом підтримки здоров’я серця в повсякденному житті.

До слова, найкраща закуска для схуднення при високому тиску, за версією дієтологів.

Олена Стебніцька – pravdatutnews.com

Читайте також
Ознаки, що можуть передувати інфаркту та інсульту – вчені застерігають Ознаки, що можуть передувати інфаркту та інсульту – вчені застерігають
Дослідження охопило понад 9,3 мільйона людей у США та Південній Кореї. Лікарі наголошують: рання діагностика може врятувати життя
Вчені назвали звичку сну, яка шкодить серцю Вчені назвали звичку сну, яка шкодить серцю
Нове дослідження фінських науковців показало, що стабільний режим сну може суттєво знизити ймовірність серцево-судинних захворювань, включно з інфарктом та інсультом
Кава знижує ризик аритмії – дослідження Кава знижує ризик аритмії – дослідження
Американські вчені спростували міф про шкоду кави для серця
Loading...
Load next