Дієтологиня назвала спецію, яка здатна знизити цукор у крові — і це не куркума

Дієтологиня назвала спецію, яка здатна знизити цукор у крові — і це не куркума
Вона є майже на кожній кухні, але мало хто знає про її лікувальні властивості

Фото: depositphotos

Кориця — це не лише популярна пряність, а й потужний природний засіб для підтримки стабільного рівня цукру в крові. Як пише Verywellhealth, дослідження доводять, що регулярне вживання кориці може допомогти людям із діабетом другого типу та інсулінорезистентністю.

Дієтологиня-нутриціологиня Джеймі Джонсон нагадує: згідно з даними дослідження, опублікованого 2023 року у журналі BMC, додавання кориці в раціон знижує рівень цукру в крові приблизно на 0,1%, а рівень глюкози натщесерце — майже на 11 мг/дл.

Інше дослідження видання Diabetes research clinical practice, проведене у 2019 році, показало, що кориця покращує чутливість до інсуліну, що є ключовим чинником у профілактиці діабету другого типу. Це означає, що організм ефективніше реагує на інсулін і краще засвоює глюкозу.

Видання MDPI у 2022 році засвідчило, що кориця діє одразу кількома механізмами:
• активує рецептори інсуліну, пришвидшуючи виведення глюкози з крові;
• зменшує запальні процеси в організмі;
• знижує рівень цукру після їжі, уповільнюючи засвоєння вуглеводів;
• сприяє відчуттю ситості, допомагаючи контролювати вагу.

За словами дієтологині, оптимальна доза становить 0,5–1 чайну ложку кориці на день (близько 0,5–2 г). Щоб помітити стабільний ефект, спецію слід уживати протягом щонайменше восьми тижнів. Її можна додавати у каші, йогурт, каву чи смузі.

*Інформація у цьому матеріалі носить довідковий характер і не є медичною порадою. Вона не може замінити консультацію лікаря. Перед початком будь-якого лікування або зміною раціону обов’язково зверніться до фахівця.

До слова, зміна способу життя може знизити ризик інсульту на 80%. Медики наголошують: головні ризики — у сидячому способі життя, тиску та харчуванні.

Юлія Люшньова - pravdatutnews.com

Читайте також
Чи допомагає кориця знижувати рівень цукру в крові: що відомо науці Чи допомагає кориця знижувати рівень цукру в крові: що відомо науці
Дослідження показують, що спеція може мати помірний вплив на рівень глюкози, однак не замінює лікування діабету
Чому з похолоданнями більше хочеться їсти: пояснення лікарів Чому з похолоданнями більше хочеться їсти: пояснення лікарів
Зниження серотоніну й лептину змінює наші харчові звички
Найкращий чай для щоденного вживання — і це не зелений Найкращий чай для щоденного вживання — і це не зелений
Він не містить кофеїну, знімає стрес і поліпшує травлення
Loading...
Load next