Вчені з’ясували, коли краще снідати для підтримки здоров’я

Вчені з’ясували, коли краще снідати для підтримки здоров’я
Ті, хто снідав пізніше, частіше мали проблеми зі здоров’ям. У дослідженні взяли участь понад 3000 дорослих

Фото: depositphotos

Дослідження виявило зв’язок між часом першого прийому їжі та тривалістю життя. Спостереження за понад 3000 дорослими протягом 22 років показало: ті, хто снідав пізніше — після 9:00, мали вищі ризики проблем зі здоров’ям і нижчі показники виживання у старшому віці.

Про це повідомляє ВВС.

Середній час сніданку серед учасників був близько 8:20 ранку. Водночас люди, які відкладали сніданок, частіше повідомляли про втому, депресивні симптоми та поганий стан ротової порожнини.

За словами автора дослідження доктора Хассана Дашті, результати підкреслюють важливість сніданку як «ключового прийому їжі», особливо для літніх людей. Водночас він наголосив: йдеться лише про спостереження, а не доведений причинно-наслідковий зв’язок.

Науковці також звернули увагу, що практика інтервального голодування може призводити до пізнього сніданку, який, відповідно до результатів, асоціюється з додатковими ризиками.

*Інформація у цьому матеріалі носить довідковий характер і не є медичною порадою. Вона не може замінити консультацію лікаря. Перед початком будь-якого лікування або зміною раціону обов’язково зверніться до фахівця.

До слова, вчені з’ясували, чому пізній сніданок небезпечний для людей похилого віку.        

Юлія Люшньова - pravdatutnews.com

Читайте також
Вчені назвали ідеальний час для сніданку та вечері, щоб уповільнити старіння Вчені назвали ідеальний час для сніданку та вечері, щоб уповільнити старіння
Час приймання їжі може суттєво впливати на темпи старіння організму — особливо це стосується серця та печінки
Дві звички, які реально уповільнюють старіння: що кажуть науковці Дві звички, які реально уповільнюють старіння: що кажуть науковці
Дві базові щоденні звички — збалансоване харчування та фізична активність — можуть істотно впливати на темпи старіння організму
Шоколад знижує ризик хвороб серця – дослідження Шоколад знижує ризик хвороб серця – дослідження
Позитивний зв’язок зафіксували при регулярному вживанні
Loading...
Load next