Названо напій, який може знижувати ризик серцевих захворювань

Фото: pexels
Зелений чай може допомогти підтримувати здоров’я серця та судин. Саме цей напій дієтологи називають одним із найкорисніших для серцево-судинної системи завдяки високому вмісту антиоксидантів.
Про це повідомляє Eating Well.
За даними досліджень, люди, які регулярно вживали зелений чай, мали нижчий ризик розвитку серцевих захворювань. Зокрема, у матеріалі йдеться, що три чашки напою на день можуть бути пов’язані зі зниженням ризику хвороб серця приблизно на 15%.
Фахівці пояснюють, що зелений чай містить катехіни – антиоксиданти, які сприяють розслабленню судин, покращують кровообіг і можуть допомагати знижувати артеріальний тиск. Також напій позитивно впливає на рівень холестерину та має протизапальні властивості.
Окремі дослідження свідчать, що зелений чай може підтримувати і здоров’я кишківника, що також пов’язують зі зменшенням ризиків для серцево-судинної системи.
Водночас експерти наголошують: сам по собі зелений чай не є «чарівним» засобом, а найкраще працює у поєднанні зі збалансованим харчуванням та здоровим способом життя.
До слова, продукти, які допоможуть зберегти кістки міцними після 50 років - поради лікарки.
Юлія Люшньова - pravdatutnews.com





