Вчені з’ясували, який фрукт зміцнює кістки

Вчені з’ясували, який фрукт зміцнює кістки
Коли йдеться про зміцнення кісток, більшість одразу згадує про молочні продукти, багаті на кальцій. Проте дослідники виявили інший природний засіб, який може бути не менш ефективним — чорнослив

Фото: depositphotos

Про це повідомляє The Mirror.

У дослідженні 2022 року, опублікованому в American Journal of Nutrition, вчені з’ясували, що щоденне вживання близько 50 грамів чорносливу (5–6 штук) допомагає підвищити щільність кісткової тканини та знизити ризик переломів, особливо у жінок після менопаузи.

Протягом 12 місяців учасниці дослідження, які регулярно їли чорнослив, мали кращі показники щільності кісток у ділянці стегон, ніж ті, хто не вживав цей фрукт. Науковці пояснюють, що чорнослив містить вітамін K, калій та антиоксиданти, які підтримують формування нової кісткової тканини та зменшують запалення — один із чинників втрати кісткової маси.

Лікарка з Сан-Дієго Ешлі Кеннеді наголошує:

«Це може бути корисною альтернативою для жінок, які не приймають рецептурні препарати. Уже зараз видно, що чорнослив потенційно знижує ризик переломів стегна».

Остеопороз — поширене захворювання, при якому кістки стають крихкими. Найчастіше воно розвивається з віком, особливо після менопаузи, коли знижується рівень естрогену.

Фахівці радять для профілактики:

  • регулярно займатися фізичною активністю;
  • не палити;
  • отримувати достатньо сонячного світла для синтезу вітаміну D;
  • додати до раціону кілька штук чорносливу щодня.

Наш матеріал має інформаційний характер і не замінює консультацію лікаря. Для рекомендацій щодо лікування чи дієти звертайтесь до медичного фахівця.

До слова, тайванський напій bubble tea, який складається з чаю, молока, цукру та жувальних перлин тапіоки, підкорив світ, але лікарі все частіше говорять про його небезпеку.

Олена Стебніцька - pravdatutnews.com

Читайте також
Дієтологи назвали переваги лосося в раціоні Дієтологи назвали переваги лосося в раціоні
Дієтологи зазначили 6 переваг лосося для здоров'я людини
Що їсти зранку, щоб не втомлюватися: 12 енергетичних продуктів Що їсти зранку, щоб не втомлюватися: 12 енергетичних продуктів
Щоб уникнути післяобідньої сонливості та зберігати концентрацію протягом дня, важливо правильно обирати продукти уже на сніданок
Продукти, які допоможуть зберегти кістки міцними після 50 років - поради лікарки Продукти, які допоможуть зберегти кістки міцними після 50 років - поради лікарки
Існують способи знизити ризик остеопорозу: харчування і активність з обтяженнями
Loading...
Load next