Чай і кава можуть знизити ризик деменції — вчені

Фото: Pexels
Регулярне вживання чаю або кави може бути пов’язане зі зниженим ризиком розвитку деменції у людей середнього та старшого віку.
Про це пише The Guardian.
Вчені проаналізували дані кількох великих досліджень і виявили, що дорослі, які споживали чай або каву кілька разів на тиждень, мали нижчі показники ризику когнітивного погіршення порівняно з тими, хто рідко пив ці напої.
Дослідники припускають, що певні компоненти чаю й кави можуть мати нейропротекторний ефект, тобто сприяти захисту мозкових клітин і покращувати судинну функцію. Однак вони також застерігають, що цей зв’язок не встановлює прямої причинно-наслідкової залежності: потрібні подальші дослідження, щоб підтвердити, чи саме напої викликають захисний ефект.
Автори дослідження зазначили, що помірне споживання чаю чи кави зазвичай безпечне для більшості дорослих, але людям із певними медичними станами варто звертатися до лікаря щодо персональних рекомендацій.
До слова, дієтологи радять замінити корицю: яка спеція допомагає контролювати цукор у крові.
Юрій Маркевич - pravdatutnews.com





